
Виявилося, що грубий фотошоп навпаки тільки збільшив інтерес покупців до низки локацій, повідомляє видання Metro.
Журналісти пишуть, що агентство нерухомості Emoov пішло на незвичний експеримент. Працівники фірми дофотошопили кілька автомобілів, аби показати просторий заїзд перед чотирикімнатним будинком у містечку Данфермлін за £295 000 (майже 16,3 млн грн).
Простора приватна парковка, що вміщає 4-5 автомобілів. Окремий будинок з чотирма спальнями розташований на ділянці, що перевищує середні розміри, у престижному житловому районі. Він знаходиться в близькості до магазинів, транспортних зупинок, Park and Ride, а також до місцевих шкіл і інших зручностей, -- зазначено в оголошенні.
Проте зображення, яке мало на меті показати простір на під'їзній доріжці, справило на свою роль. Хоча компанія Emoov змінила свою думку через кілька днів і спробувала видалити це фото, продавець знову його завантажив.
"Продавець має контроль над власним оголошенням", -- розповів представник компанії, додавши, що завдяки цьому оголошенню організував "доволі багато переглядів".
Користувачі не стримували свого сміху від кумедного оголошення і відверто ділилися враженнями, зазначаючи, що просто не могли стриматися від реготу. Найбільше схвалення отримали такі коментарі:
Раніше видання Фокус інформувало про ситуацію, коли альпініста звинуватили у фальсифікації селфі на вершині гори в Гімалаях. Інші альпіністи висловили сумніви щодо твердження Марко Конфортоли про його успішне підкорення 14 вершин, що перевищують 8000 метрів, в Гімалаях та Каракорумі.
Пізніше виявилося, що японський знімок став основою для створення живопису та гравюри. Цей момент миттєво запалив уяву художників, які втілили його в різноманітні живописні та графічні інтерпретації.
#Японія #Машина. #Художник. #Експеримент #Роздрібний магазин #Виготовлення принтів #Фокус (український журнал) #Гімалаї #Альпінізм #Продавець