
Однак пошукові системи надають пріоритет контенту, який був створений людьми.
Штучний інтелект уже створює більшість письмового контенту в онлайн мережі. Згідно з новим звітом компанії Graphite, що спеціалізується на пошуковій оптимізації, 52% усіх текстів в Інтернеті генерували певною формою ШІ, передає NotebookCheck.
Дослідження охопило більше 65 тисяч URL-адрес у період з 2020 по 2025 рік. Автори підкреслюють, що після запуску ChatGPT у листопаді 2022 року спостерігався різкий підйом у кількості текстів, створених за допомогою штучного інтелекту. Найвищий рівень було досягнуто наприкінці 2024 – на початку 2025 року, коли обсяг контенту, створеного ШІ, вперше перевищив аналогічні показники людей. На сьогоднішній день цей показник стабілізувався на рівні, що трохи перевищує половину.
Одночасно, дослідження показало, що пошукові системи ефективно виявляють контент, створений за допомогою машинного навчання. Лише 14% з матеріалів, що з'явилися в результатах пошуку Google, були створені штучним інтелектом.
При цьому мовні моделі, такі як ChatGPT, в 82% випадків посилаються на матеріали, створені людьми. Це підтверджує, що навіть алгоритми віддають перевагу контенту, створеному людьми.
У Graphite підкреслюють, що, незважаючи на швидке зростання впливу штучного інтелекту, поки що рано стверджувати про його повну перевагу. Багато користувачів все ще надають перевагу текстам, створеним людьми, оскільки вважають їх більш точними та корисними.
#Інтернет #Штучний інтелект #Алгоритм #ChatGPT #Онлайн #Контент (медіа) #Google #Пошукова система #Математична оптимізація