У Китаї презентували нового асистента для відвідувачів готелю — гуманоїдного робота XMAN-R1. Цю технологічну новинку розмістили в готелі Shangri-La Traders, що знаходиться в аеропорту Шанхаю Хунцяо. Це перше у світі місце, де гуманоїдний робот функціонує в тандемі з іншими сервісними роботами.
Розробником цього проєкту виступає шанхайська компанія Keenon Robotics, що спеціалізується на створенні сервісних роботів.
XMAN-R1 розташований біля рецепції, де зустрічає відвідувачів, відповідає на їх запитання та може дарувати невеликі сюрпризи. Його мова є природною, а рухи максимально нагадують людські, що дозволяє створити атмосферу справжньої взаємодії.
Компанія описує робота як "орієнтованого на роль, дружнього до користувача і безпечного". За словами розробників, його створили на основі багаторічних даних реальної роботи у сфері обслуговування.
У готелі з ним працюють і роботизовані помічники іншого типу:
XMAN-R1 працює на основі інноваційної системи KOM2.0 – це перша у світі модель Vision-Language-Action (модель, яка інтегрує зорові, мовні та дійові аспекти) в сервісній індустрії. Вона забезпечує можливість робота "сприймати" наміри людей та виконувати комплексні завдання в реальному часі.
Компанія також розробила систему KEENON ProS -- вона "навчає" роботів для конкретних завдань: прибирання, доставки чи роботи з гостями.
Метод "робіт під роль" дозволяє чітко розподіляти задачі між роботами, що прискорює їх впровадження у бізнес.
У готелі пояснили, що хочуть одночасно покращити якість сервісу та оптимізувати роботу персоналу. Роботи допомагають виконувати постійні та технічні завдання, а люди можуть більше приділяти уваги гостям.
Представники Keenon відзначають, що технологія "показує, як поєднання різних типів роботів може підвищити ефективність, задоволеність гостей і зменшити витрати керівництва".
Фірма володіє 15-річним досвідом і успішно впровадила понад 100 000 роботів у більш ніж 60 країнах світу.
#Бізнес #Китай (регіон) #Модель #Аеропорт #готель #Робот. #Шанхай