"Без сиру, мандаринів та вина": Україна зіткнулася з транспортною кризою, - зазначив експерт.

За словами експерта, в марті-квітні ринок транспортних перевезень може зазнати остаточного краху.

Україна зіткнулася з кризою в транспортній галузі, що викликана серйозною нестачею водіїв. Цю інформацію оприлюднив на своїй сторінці у Facebook засновник групи компаній Prime Дмитро Льоушкін.

"‎Вже маємо реальну нестачу різних типів транспортних засобів на ринку. Точно вже не вистачає цистерн, а це ще масло не пішло активно, тільки починається. Точно не вистачає рефів (рефрижераторів, - УНІАН) для доставки продуктів з Європи"‎, - пише фахівець.

Щодо внутрішніх тентових перевезень, то ситуація є відносно прийнятною, хоча в окремих напрямках вже спостерігається значна нестача. Крім того, існує дефіцит самоскидів, але в даному випадку важко надати чітку оцінку через вплив дощів та зменшення обсягів перевезення зернових культур.

"‎Машин повно, щонайменше вдвічі-тричі більше, щоб закрити всі нагальні потреби. Нон-сенс? Ні, просто вони стоять не на рейсах, а під забором. Немає водіїв! Знаєте, чому? Напевно знаєте, норма 50% бронювання їх туди всіх засмоктала. І процес продовжується"‎, - вважає Льоушкін.

Фахівець передбачає погіршення обставин. Він зазначає, що в січні-лютому спостерігатимуться безпрецедентно низькі обсяги вантажних перевезень, що зробить критичність ситуації менш очевидною. Однак у березні-квітні може відбутися остаточний крах ринку.

«Ніхто не привезе до вас французькі вина та сири, а також мандарини з Іспанії ви не знайдете в магазинах», - зауважив Дмитро Льоушкін, підкресливши, що криза також вплине на транспортування зброї.

Збільшення кількості водіїв-міжнародників, які підлягають бронюванню, може стати вирішенням цієї проблеми, підкреслив експерт.

Слід зазначити, що експерти вже не вперше підкреслюють серйозну нестачу водіїв в Україні. Цей дефіцит спостерігався ще до початку війни. Нещодавно Асоціація міжнародних автоперевізників повідомила, що внаслідок війни нестача кадрів в окремих регіонах вже досягає 30% – 50%. Вказується, що така ситуація може стати причиною підвищення цін на більшість імпортних товарів.

Нагадаємо, що в березні цього року експерт Дмитро Льоушкін заявив про широкомасштабне усунення водіїв вантажівок з рейсів та можливі економічні наслідки цього явища.

#Франція #Україна #Українське незалежне інформаційне агентство #Європа #Сир. #Іспанія #Товари #Дощ #Вино #Facebook #Броня #Крупи #Економіка #Масло вершкове #Вантаж #Транспортний засіб #Роздрібний магазин #Цистерна #Рефрижераторне судно

Читайте також