Міста зустрінуться з проблемою "заторів": як функціонуватиме громадський транспорт під час тривалих перебоїв з електрикою.

Експерти розповіли, які плани можуть застосувати влада для вирішення цієї проблеми.

Тривалі перерви в електропостачанні або пошкодження інфраструктури після атак часто викликають зупинку роботи електротранспортних засобів. У найкритичніших ситуаціях рух тролейбусів, трамваїв і метро може повністю зупинитися. Це стає суттєвою проблемою для великих міст, зокрема для Києва, зазначає видання "Телеграф".

Електротранспорт у великих містах, таких як Київ, Львів, Дніпро, Одеса, Харків і Хмельницький, забезпечує перевезення значної кількості людей. Однак трамваї, тролейбуси і метрополітен виявляються вразливими до енергетичних відключень, які виникають внаслідок атак. Як підкреслює колишній міністр транспорту Василь Шевченко, в таких обставинах автобуси залишаються єдиним варіантом, хоча їх експлуатація обходиться дорожче, і вони не завжди в змозі впоратися з великими потоками пасажирів.

Експерт підкреслив, що тролейбуси нового типу демонструють підвищену стійкість у кризових ситуаціях. Завдяки інтегрованим акумуляторам, вони здатні проїхати декілька кілометрів без підключення до контактної мережі, що дає можливість завершити маршрут навіть у разі відключення електроенергії.

Експерт Дмитро Беспалов висловив думку, що автобуси в Києві можуть частково виконувати функцію електротранспорту, включаючи метро. Однак, якщо світлофори перестануть функціонувати, то дорожня інфраструктура не зможе впоратися навіть з автобусами і таксі, що призведе до утворення заторів у столиці.

Згідно з думкою експертів у сфері транспорту, уряд повинен вжити заходів у кількох напрямках. Василь Шевченко акцентує увагу на необхідності охорони інфраструктури, що підтримує функціонування наземного та підземного електротранспорту.

Беспалов висловлює припущення, що можуть бути запроваджені заходи, аналогічні тим, які діяли під час пандемії. У той час рух громадського транспорту був обмежений, і тільки власники спеціальних перепусток мали можливість ним користуватися. За його словами, цей сценарій є вкрай небажаним, але може виявитися необхідним у разі нестачі ресурсів.

Він також зазначає, що досвід пандемії дав важливі уроки: варто заздалегідь продумувати більш гнучкі рішення. Наприклад, можна переглянути графіки початку та завершення робочого дня, домовлятися з великими роботодавцями й рівномірніше розподіляти пасажиропотік.

#Харків #Пандемія #Одеса #Львів #Інфраструктура #Дніпро #Автобус. #Тролейбус #Трамвай #Громадський транспорт #Швидкий транзит #Тарас Шевченко #Пасажир #Таксі. #Електромобіль #Світлофор #Київ #Телеграф #Хмельницький #Повітряна лінія

Читайте також

Найпопулярніше
Грабував пенсіонерів
»Мак−2014»
Із 37 соціальних проектів виконано 36
Актуальне
51% компаній у сфері військових технологій вже перенесли або мають намір перенести своє виробництво за межі країни, згідно з даними ТСУ.
Bloomberg: Орбан прагне провести переговори з Трампом щодо санкцій, що стосуються російської нафти.
Трамп відмовився від намірів висувати свою кандидатуру на пост віцепрезидента США у 2028 році.
Теги