Китай, Киргизстан і Узбекистан розпочали реалізацію проекту залізничного маршруту, який обходитиме територію Росії.

Цю інформацію надає Укрінформ, посилаючись на киргизьке видання Tazabek.

"Нещодавно створений залізничний коридор між Китаєм, Киргизстаном та Узбекистаном стане важливою частиною 'південного мосту' Євразії, що забезпечить вихід до ринків Західної Азії та Близького Сходу", - підкреслив президент Киргизстану Садир Жапаров.

За його словами, новий маршрут дозволить доставляти вантажі з Китаю до Киргизстану та Центральної Азії, а звідти -- до Туреччини і далі до Євросоюзу.

"Цей проєкт сприятиме зміцненню регіональних взаємозв'язків і розширенню транспортних маршрутів, що в свою чергу підвищить конкурентоспроможність області в якості транзитного транспортного хабу", - підкреслив Жапаров.

Ця залізниця проходитиме від Кашгара в Сіньцзян-Уйгурському автономному окрузі Китаю через Торугарт, Макмал та Джалал-Абад у Киргизстані до Андіжану в Узбекистані. Планується, що далі вона буде з'єднана з іншими країнами Центральної Азії, звідки вантажі прямуватимуть у Каспійське море, Туреччину та до Європи.

Згідно з повідомленням Укрінформ, загальна вартість реалізації проекту становить 4,7 мільярда доларів. Інвестиційна угода між урядом Киргизстану та залізничною компанією "Китай-Киргизстан-Узбекистан" була підписана 20 грудня в Бішкеку. У рамках цього спільного підприємства 51% належить Пекіну, тоді як Бішкек та Ташкент володіють по 24,5% акцій.

Завдяки прокладанню залізничного маршруту "Кашгар - Торугарт - Макмал - Джалал-Абад - Андіжан" термін доставки товару кінцевому споживачеві в Європі скоротиться на сім днів. Очікується, що річний обсяг вантажних перевезень цією залізницею складе 15 млн тонн.

#Укрінформ #Європа #Центральна Азія #Президент (державна посада) #Європейський Союз #Китай (регіон) #Пекін #тонна #Каспійське море #Близький Схід #Автономія #Туреччина #Киргизстан #Узбекистан #Євразія #Західна Азія #Бішкек #Джалал-Абад #Кашгар #Залізниця #Андижан #Ташкент

Читайте також