
Вплив масштабного 25-відсоткового мита, введеного президентом США Дональдом Трампом на імпорт з Канади, а також відповідні мита з боку Канади, призвів до серйозних проблем в транспортних зв'язках між цими двома країнами.
На думку генерального директора Eassons Transport Group Тревора Бента, якого цитує інформаційний бюлетень trucknews.com, додатковий тягар не тільки звалився на плечі автоперевізників, але й викличе подальше затишшя, якщо затяжна торгова війна посилиться.
Читайте також Що нового в модернізованому канадському танку Leopard
Канадський альянс вантажоперевезень вже заявив, що клієнти скасовують замовлення, а багато автопарків, опитаних в Онтаріо галузевою групою, повідомили про неминуче скорочення робочих місць.
У згаданому автопарку Eassons Transport Group, яким керує Тревор Бент і який налічує три сотні магістральних тягачів з причіпними системами, почали готуватися до неминучого скорочення.
Вантажоперевізники звернулися до уряду з проханням ухвалити програму податкових пільг для своєї галузі, а також знизити ставку податку на дизельне паливо.
Ознайомтеся також: Канада придбає для України 8 особливих броньованих автомобілів, обладнаних системою очищення повітря.
Згідно зі статистикою Канадського управління, в 2023 році автомобільний транспорт становив 52% вартості імпортованих товарів до Канади та 40% вартості її експорту.
При цьому торговий потік майже повністю входив до/з США. Приблизно 70% торгівлі товарами між Канадою і США перевозиться вантажівками.
#Дональд Трамп #Канада #Дизельне паливо #Танк #Повітря #Бронеавтомобіль (військовий) #Експорт #Імпорт #Мито (податок) #Онтаріо #Тракторний агрегат #Автомобільний транспорт #Вантажівка.