Світовий рейтинг брендів: найцінніший отримав оцінку в $574 мільярди.

Apple знову здобув титул найдорожчого бренду на планеті, отримавши оцінку в $574 мільярди, відповідно до результатів щорічного рейтингу Brand Finance Global 500.

Чотири з п'яти найцінніших брендів на планеті є технологічними, за винятком Apple. Серед них - Microsoft з оцінкою в $461,1 млрд, Google, що коштує $413 млрд, і Amazon, чия вартість складає $356,4 млрд.

Автори дослідження, консалтингова компанія Brand Finance, також проаналізували, які бренди найбільше зросли у ціні з 2020 року. Десятка лідерів виглядає так:

"Наше дослідження, яке аналізує найбільше зростання брендів з 2020 року, свідчить про те, що технологічні компанії не є єдиними, хто може демонструвати стабільне зростання. Це також підкреслює ще одну важливу глобальну тенденцію: китайські бренди, такі як TikTok, Pinduoduo та BYD, займають провідні позиції, створюючи нові цінності та ставлячи під сумнів традиційних гравців на ринку", - зазначив Девід Гей, засновник і генеральний директор Brand Finance.

#Китай (регіон) #Microsoft #Amazon (компанія) #Apple Inc. #Генеральний директор #Бренд #Консультант #Google #BYD Car #Монополія

Читайте також