"У Ford ми маємо намір вирішити цю специфічну проблему, використовуючи аналогові камери для заднього огляду", - підкреслив головний операційний директор компанії Кумар Галхотра.
Відзначено, що автомобілі, які підлягають відкликанню, можуть бути оснащені камерами заднього виду, що в процесі руху можуть відображати спотворене, переривчасте або навіть порожнє зображення, що збільшує ймовірність аварійних ситуацій. Це відкликання охоплює ряд моделей, таких як Explorer, Escape, Mustang, Flex, Fiesta, C-Max, Taurus, Fusion, а також Lincoln MKT і MKZ, які були випущені в період з 2015 по 2020 роки. Дилери проведуть перевірку камер і за необхідності здійснять їх заміну.
У вересні Національна адміністрація безпеки дорожнього руху США (NHTSA) та компанія Ford уклали угоду, відповідно до якої деякі автомобілі, виготовлені у період з 2015 по 2025 рік і обладнані аналоговими камерами, підлягатимуть відкликанню. Інші ж автомобілі потраплять під програму задоволення потреб споживачів, що передбачає 15-річну розширену гарантію на камеру заднього виду.
Відомо, що розширена гарантія поширюється на більше ніж двадцять моделей автомобілів, серед яких є вантажівки F-150 виробництва 2015-2020 років.
Ford повідомив NHTSA, що йому відомо про близько 12 500 гарантійних претензій, пов'язаних із проблемами з камерами, а також про п'ять аварій, але без травмування.
Цього року виробник автомобілів опинився в центрі уваги через масові відклики, спричинені рядом дефектів. Серед них виявлено несправності камер заднього виду, проблеми з низькотисковими паливними насосами та порушення в системі безпеки ременів.
#Машина. #Вантажівка. #Безпека дорожнього руху #Ford Motor Company #Аналоговий сигнал #Lincoln MKT #Національна адміністрація безпеки дорожнього руху #Форд Мустанг #Ford Fiesta #Ремінь безпеки