Компанія "Епіцентр" планує підвищити частку клієнтських запитів, що обробляються за допомогою штучного інтелекту (ШІ), з 30% до 70% до 2026 року, як зазначила пресслужба компанії.
"Ми завжди намагаємося відповідати вимогам наших клієнтів, особливо в період "Чорної п'ятниці". Тому ми повинні враховувати актуальні тренди, щоб забезпечити максимально зручну і швидку взаємодію покупців з нашими товарами та послугами. Ми експериментуємо з новими рішеннями на основі штучного інтелекту — від голосового замовлення до AI-агентів і розумних рекламних технологій, щоб клієнти отримували не лише продукцію, а й готові рішення для своїх потреб", — зазначив у пресрелізі цифровий директор компанії "Епіцентр" Андрій Труш.
За його словами, головна увага інтеграції штучного інтелекту зосереджена на розробці гіперперсоналізованих креативів для різних сегментів та намірів користувачів, використанні ШІ-аналітики для прогнозування поведінки та попиту, адаптації до запитів через рекомендації ШІ-агентів, поліпшенні користувацького досвіду на веб-сайті, а також на забезпеченні підтримки клієнтів за допомогою штучного інтелекту без необхідності звертатися до контакт-центру.
У жовтні цього року компанія також запустила пілотний реліз віртуального асистента для підтримки клієнтів у всіх діджитал-джерелах комунікації. Модель ШІ об'єднала у собі понад 50 сервісів самообслуговування.
"На даний момент більше 30% запитів від клієнтів обробляються штучним інтелектом без залучення людського ресурсу. Компанія має намір підвищити цю цифру до 70% до 2026 року," - зазначено у заяві.
Також, у жовтні цього року кількість відвідувачів онлайн-магазину epicentk.ua, що користуються платформами штучного інтелекту, зросла в 67 разів у порівнянні з аналогічним періодом 2024 року. У компанії прогнозують, що цей тренд стане ще більш помітним під час акцій Black Friday, коли покупці зазвичай активно шукають товари зі значними знижками.
Група компаній "Епіцентр" являє собою омніканальну екосистему, яка об'єднує торгові мережі "Епіцентр" та "Нова лінія", а також інтернет-магазин epicentrk.ua, агрокомпанію "Епіцентр-Агро", виробництва керамічної плитки Epicenter Ceramic Corporation, деревообробне підприємство ЦБМ "Осмолода" та логістичні потужності. На жовтень 2025 року мережа ритейлера налічує 72 торговельні центри по всій Україні.
Згідно з інформацією з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, акціонерами ТОВ "Епіцентр К" є Олександр Герега (51,3%), Галина Герега (47,97%) та Тетяна Суржик (0,73%).
#Товари #Логістика #Штучний інтелект #Попит #Комунікація #Прогнозування #Інтернет-магазин #Епіцентр К #Олександр Герега #Нова лінія #Галина Герега #Агрохолдинг #Плитка