
Ворог переважає саме по кількості людей в рази і це не перекриєш ніякими іншими перевагами, каже ветеран.
Рейди ТЦК в закладах відпочинку, таких як клуби та ресторани, є необхідним заходом у сучасних умовах, оскільки наразі немає ефективнішого інструменту для мобілізації в нашій країні. Таку думку висловив ветеран АТО та військовий аналітик Євген Дикий в ефірі "Київ24".
Отже, відповідаючи на запит, як він сам сприймає рейди ТЦК в громадських установах, ветеран відкрито заявив, що його думка про ці заходи є "вкрай позитивною".
"Звісно, мені б дуже хотілося бачити черги добровольців біля ТЦК. Я б насправді був задоволений, якби не було необхідності в таких акціях. У 2022 році, поки черги охочих не закінчились, ніхто не ініціював подібних рейдів. Але в теперішніх умовах, коли до завершення війни ще далеко, а ми стикаємось з критичним браком особового складу, ворог значно перевершує нас за чисельністю... Зараз ми маємо серйозну проблему з людськими ресурсами на фронті. У цій ситуації такі рейди стають вимушеною мірою, а не результатом легкого життя," - зазначив Дикий.
Він підкреслив, що кількість людей на фронті - це єдина перевага, яка є у ворога, адже в усіх інших аспектах українські сили переважають - і за "якістю" бійців, і за тим, як ними командують, якою є взаємодія у війську.
"Так, при всіх нюансах, при всіх наших проблемах, але порівняно з окупантами ми на голову вищі. Єдина реальна перевага, яка лишилась у ворога - це те, що їх в рази реально більше. На багатьох ділянках в 10 разів більше. І це не перекриєш ніякими іншими перевагами - технологічними чи чимсь ще", - сказав аналітик.
Як зазначив Дикий, Україна "не змогла виграти інформаційну битву" проти російських спецслужб у питанні мобілізації, оскільки Росія "вклала значні ресурси" в кампанію з дискредитації мобілізаційних заходів в Україні.
"На жаль, рейди наразі є найефективнішим рішенням, яке ми змогли запропонувати. І якщо ми вже опинилися в цій ситуації, мені подобається, що ці рейди включають як престижні клуби, так і ресторани," - підкреслив Дикий.
Як повідомляв УНІАН, раніше офіцерка сектору мобілізаційно-оборонної роботи Київського міського ТЦК та СП Лариса Козак, коментуючи перевірку документів представниками ТЦК у відвідувачів концерту Океану Ельзи 11 жовтня 2024 року, сказала, що це є ефективним заходом. За її словами, це збільшує кількість тих, хто добровільно приходить до Територіальних центрів комплектування.
Раніше Дикий зазначав, що на всіх напрямках фронту для Сил оборони України ситуація є вкрай складною через брак особового складу.
Не так давно у соціальних мережах та медіа з'явилося відео, на якому представники ТЦК відвідують нічний клуб у Тернополі, а також ролик, що демонструє блокування автомобілів біля торгового центру. У Тернопільському ТЦК офіційно прокоментували цю ситуацію, підкресливши, що "людський капітал є ключовим у контексті мобілізаційних заходів, тому Збройні Сили України реалізують мобілізаційні заходи, впроваджуючи нові підходи та залучаючи бойові підрозділи для інформування громадян".
В окремій заяві ТЦК підкреслили, що поширена думка про те, що "лише бідні беруть участь у війні", не відповідає дійсності. "На сьогоднішній день мобілізаційні заходи проводяться не тільки в публічних місцях, а й у тих, де збирається соціально активна молодь мобілізаційного віку, бізнесмени та члени активних громад – такі як ресторани та нічні клуби. Це забезпечує рівність всіх перед законом і спростовує міф про "нерівну мобілізацію", – йдеться у повідомленні.
#Росія #Україна #Збройні сили України #Мобілізація #Дикий Євген Олександрович #Українське незалежне інформаційне агентство #Капітал (економіка) #Ресторан #Соціальна мережа #Міф. #Машина. #Підприємництво #Українська антитерористична операція #Тернопіль #Дефіцитні видатки #Спільне підприємство #Нічний клуб #Козаки #Океан Ельзи