Діаманти перестають бути символом розкоші: Китай радикально змінює світовий ринок алмазів.

Стрімке зростання популярності штучних каменів з Китаю похитнуло галузь.

Зростаюча кількість споживачів по всьому світу обирає штучні діаманти замість натуральних. Це стало можливим завдяки технологічним досягненням китайських компаній, які значно знизили вартість штучних каменів. Як наслідок, Китай став лідером у виробництві синтетичних діамантів, інформує Financial Times.

На думку аналітика Павла Зимницького, наразі трикаратний лабораторно вирощений камінь коштує лише 7% від вартості його природного аналога. Крім того, за останні кілька років вартість штучного діаманта значно зменшилася.

"У 2020 році роздрібна ціна бездоганного трикаратного діаманта, вирощеного в лабораторії, становила близько 28 900 доларів, що приблизно вдвічі дешевше за природній еквівалент. До другого кварталу цього року, за даними Zimnisky, ця ціна впала до 3 900 доларів", - констатує видання.

Журналісти відзначають, що синтетичні діаманти набирають популярності на американському ринку. Зокрема, за результатами опитування, проведеного онлайн-платформою для організації весіль The Knot, понад половини опитаних обрали каблучку з синтетичним алмазом. Фахівці впевнені, що попит на такі вироби тільки зросте.

"Це справжня катастрофа для класичного ринку природних діамантів", - зазначає Фей Лю, ювелір з Великобританії, який працює з обома типами каменів: природними та лабораторно вирощеними.

Видання констатує, що Китай став провідним виробником синтетичних діамантів.

"Більш ніж 70% лабораторно вирощених діамантів, які використовуються в ювелірних виробах по всьому світу, виробляються на китайських заводах, а основним торговим осередком синтетичних діамантів є провінція Хенань", - зазначається у статті.

В даному випадку країною походження вважається країна, де камінь отримав свою шліфовану форму, а не та, де він був вирощений, що приховує панування Китаю в цій галузі. Журналісти вказують на те, що ювелірна промисловість Китаю залишається недосяжною для конкурентів, оскільки підприємства, що займаються виробництвом синтетичних алмазів, мають доступ до дешевого електричної енергії. Крім того, експорт обладнання, яке використовується в процесі виробництва, заборонений. Спроба алмазного гіганта De Beers ввести свою власну лінію штучних каменів під брендом Lightbox лише призвела до цінової конкуренції.

Змінюється і портрет покупця діамантів у Китаї. Якщо раніше вони асоціювалися з розкішшю та весіллям, то тепер їх купують навіть пенсіонери.

У Китаї було розроблено інноваційний "супералмаз", який перевершує природні мінерали за твердістю на 40%. Синтетичний алмаз відзначається відмінною якістю та видатними фізичними характеристиками.

В Африці знайшли другий за величиною алмаз у світі. Знайдений камінь вагою 2492 карати є другим за величиною алмазом, який коли-небудь знаходили у світі, і найбільшим, колись знайденим в країні.

#Африка #Мінерал #Китай (регіон) #Північна та Південна Америка #Сполучене Королівство #Весілля #Експорт #Електрична енергія #Держава (політичний устрій) #Споживач #Портрет #Камінь #Бренд #Конкуренція (економіка) #Катастрофа #Діамант (діамантове огранювання) #Діамант #Каблучка (ювелірні вироби) #Золотих справ майстер. #Ювелірні вироби #Хенань

Читайте також

Найпопулярніше
Грабував пенсіонерів
»Мак−2014»
Із 37 соціальних проектів виконано 36
Актуальне
У парламентській тимчасовій слідчій комісії, що займається питаннями корупції в правоохоронних структурах, різко засудили недостатню ефективність діяльності НАБУ і САП, порівнявши це з китайсько-російською моделлю.
Як продовжити життя квітів у вазі: використання цукру та оцту - корисні рекомендації.
Наймолодший на планеті новонароджений хлопчик встановив новий рекорд у Книзі рекордів Гіннеса - Здоров'я 24.
Теги