Бодіпозитив втратив свою популярність. Чому знову в тренді стрункість і яке відношення до цього має Оземпік - BBC News Україна

"На показах присутні певні моделі плюс-сайз, але насправді вони здебільшого мають стандартні розміри. Їх залучають до кожного заходу, щоб створити враження, що бренд підтримує бодіпозитивність."

"Бренди почали підтримувати бодіпозитив у 2010-х, оскільки вбачали в цьому певні комерційні переваги. Проте, коли у 2020-х ця стратегія втратила ефективність, їхнє ставлення змінилося", - зазначає Шон Беєн, кастинг-директор відомого французького бренду Fursac, у коментарі для ВВС.

#Бренд

Читайте також

Найпопулярніше
Грабував пенсіонерів
»Мак−2014»
Із 37 соціальних проектів виконано 36
Актуальне
У справах, пов'язаних із Майданом, притягнуто до відповідальності 87 осіб. Офіс Генерального прокурора оприлюднив основні статистичні дані та вказав на проблеми, що виникають під час судових розглядів.
План миру Трампа: який у нього статус, хто його підпише і коли це станеться?
ОВА: кількість постраждалих у Чорнобаївці збільшилася до шести.
Теги