Бодіпозитив втратив свою популярність. Чому знову в тренді стрункість і яке відношення до цього має Оземпік - BBC News Україна

"На показах присутні певні моделі плюс-сайз, але насправді вони здебільшого мають стандартні розміри. Їх залучають до кожного заходу, щоб створити враження, що бренд підтримує бодіпозитивність."

"Бренди почали підтримувати бодіпозитив у 2010-х, оскільки вбачали в цьому певні комерційні переваги. Проте, коли у 2020-х ця стратегія втратила ефективність, їхнє ставлення змінилося", - зазначає Шон Беєн, кастинг-директор відомого французького бренду Fursac, у коментарі для ВВС.

#Бренд

Читайте також

Найпопулярніше
Грабував пенсіонерів
»Мак−2014»
Із 37 соціальних проектів виконано 36
Актуальне
Європейський Союз вважає, що загроза, яку становлять Китай і Росія, є "найзначнішим викликом" для всього світу.
ПСЖ вважається головним претендентом на "Золотий м'яч", тоді як Інтер має свої сильні сторони: прогноз на фінал Ліги чемпіонів та розіграш призів.
Холодник: традиційний український рецепт, що приносить прохолоду в спекотні літні дні.
Теги