Абоненти "Київстар", lifecell та Vodafone мають можливість з'ясувати, за що витрачають свої кошти: як перевірити, куди йдуть гроші з рахунку.

Абоненти всіх українських мобільних операторів можуть отримати від них інформацію щодо наданих послуг за потрібний період, причому безкоштовно. Таким чином можна проконтролювати, куди поділися гроші з рахунку.

Цю інформацію повідомили в Національній комісії, яка відповідає за державне регулювання в галузі електронних комунікацій, використання радіочастотного спектру та поштових послуг (НКЕК). Вони підкреслили, що оператор зобов'язаний надати дані у вигляді розшифрованого рахунку.

У звіті ж, наголошується, оператор має вказати низку позицій. Зокрема:

"Звертаємо увагу, що розшифрований рахунок надається лише ідентифікованим абонентам (зареєстрованим або контрактним). Електронні комунікаційні послуги, що надаються знеособлено/анонімно, розшифруванню не підлягають", - зазначили в НКЕК.

Отримати ж звіт, зазначається, можна через мобільний додаток свого оператора. Також можна звернутися до його магазину.

Одночасно, користувачі "Київстару", lifecell та Vodafone мають можливість отримати всю необхідну інформацію про свої тарифні плани безпосередньо від операторів. Якщо, наприклад, ви пропустили сповіщення про зміни в тарифах або просто не пам'ятаєте певні деталі.

Абоненти lifecell мають можливість на своїх телефонах ввести комбінацію *141#. Ця дія дозволяє здійснити повторне замовлення пакету послуг відповідно до обраного тарифу, а також отримати відомості про:

Користувачі "Київстар" мають можливість отримати всю необхідну інформацію про свій тарифний план різними способами. Наприклад:

У кілька способів можуть дізнатися деталі своєї тарифної пропозиції й абоненти Vodafone. Для цього варто:

Також, інформацію про умови вашого тарифу можна переглянути за наданим посиланням. Щоб дізнатися термін дії місячного пакету та залишок послуг за тарифом, наберіть номер *101*4#.

Як повідомляв OBOZ.UA, водночас зміна тарифу мобільного оператора може бути вигідним рішенням, якщо поточний план не відповідає вашим потребам. Наприклад, абоненти "Київстару" можуть зробити це кількома способами - зокрема, в магазинах оператора.

#Київстар #Пошта #Абонент #Lifecell #Радіочастотний спектр #Мобільна телефонія #Vodafone

Читайте також