Черга дійде й до зупинок

Вівторкове засідання клубу “Ветеран”, членами якого є ветерани війни, праці та військової служби, було присвячено перебігові транспортної реформи в Кіровограді, а також з’ясуванню того, наскільки її результати задовольняють ветеранів.

У засіданні взяли участь, окрім самих ветеранів, кіровоградський міський голова Олександр Саінсус, перший заступник міського голови Володимир Каніщев, начальник міського управління розвитку транспорту і зв’язку Віктор Зубченко, керівники автопідприємств, що здійснюють у Кіровограді регулярні пасажирські перевезення, та голови квартальних комітетів.

Володимир Каніщев розповів, що на прохання кіровоградців повернено маршрут № 103, внесено зміни у графіки руху на маршрутах №№ 3, 4, 21, 44, 126. У зв’язку з наріканнями містян на те, що з вулиць Генерала Жадова, Космонавта Попова, Героїв Сталінграда складно доїхати до центру міста й у район автовокзалу № 1 (хоча в обох напрямках курсують автобуси великої місткості маршрутів №№ 100, 101, 150 і тролейбуси маршруту № 10) з першого грудня буде запроваджено новий маршрут № 1-ц (центральний) “Вулиця Генерала Жадова – Автовокзал № 1", на якому пасажирів перевозитимуть автобуси середньої місткості марки ”Еталон".

– На даний час налагоджено безперебійне транспортне сполучення околиць і центру міста, – зазначив Володимир Каніщев. – Поки що не на всіх маршрутах вдалося впоратись із перевезенням пасажирів у комфортних умовах в ранковий піковий час (від 7:15 до 7:35). Однак така проблема існує в усіх містах, де є громадський транспорт. Намагаємося вирішити її з допомогою наявних у місті транспортних засобів.

Нині в Кіровограді не всі зупинки обладнано навісами, лавочками й табличками з графіками руху автобусів і тролейбусів. Щоб обладнати їх усім цим, у міському бюджеті на наступний рік буде виділено кошти. Після третього етапу конкурсу, який має відбутися на початку наступного року, на всіх транспортних засобах міської мережі громадського транспорту буде встановлено прилади, які інформуватимуть диспетчера на центральному диспетчерському пункті про місце перебування автобуса, тролейбуса і про швидкість його руху. Тоді ми вже зможемо швидко координувати роботу громадського транспорту на всіх міських маршрутах…

Віктор Зубченко нагадав присутнім, що у випадку відмови водіями громадського транспорту перевозити пільговика або ж інших конфліктів з перевізниками потрібно звертатися до міського управління розвитку транспорту і зв’язку (номер телефону: 24-58-98), яке викликає водіїв-порушників та керівників автопідприємств, де ті працюють, на комісію з розгляду скарг на нетактовну поведінку водіїв, а також надав головам квартальних комітетів номери телефонів керівників автопідприємств, автобуси яких працюють на міських маршрутах.

Олександр Саінсус подякував ветеранам і головам квартальних комітетів за допомогу у виявленні недоліків у роботі громадського транспорту й висловив упевненість, що така співпраця влади і громади триватиме й надалі.

Читайте також