Центр надання адміністративних послуг — на шляху до покращення взаємодії громади та влади

У Кіровограді, як і в Україні в цілому, до недавнього часу існувала недосконала система надання адміністративних послуг, яка мала величезну кількість недоліків, що створювали значні труднощі в отриманні адміністративних послуг та документів дозвільного характеру.

Громадяни щодня стикалися зі складністю та непрозорістю процедур отримання адміністративних послуг, низьким рівнем якості обслуговування, фактами корупції та затягуванням термінів розгляду питань з боку чиновників. Система надання адміністративних послуг потребувала реформування шляхом спрощення та усунення зайвих бюрократичних процедур. З огляду на це кіровоградська міська влада розпочала складну і копітку роботу в даному напрямі, зробила крок назустріч жителям міста, з повагою та розумінням поставившись до їхніх проблем.

Кіровоград був обраний пілотним містом, в якому за дорученням Президента України та за сприяння місцевої влади вдалося створити сучасний центр надання адміністративних послуг (ЦНАП). Його пріоритетними завданнями є спрощення десятків видів процедур одержання документів дозвільного характеру та оптимізація системи надання адміністративних послуг суб’єктам звернень.

ЦНАП було відкрито 29 грудня 2011 року на першому поверсі будівлі Кіровоградської міської ради. Центр працює за принципом "єдиного офісу", тобто об’єднує в одному приміщенні працівників виконавчих органів міської ради, місцевих дозвільних органів, державних адміністраторів та реєстраторів і представників комунальних підприємств, уповноважених, відповідно до чинного законодавства України, забезпечувати видачу дозволів, довідок, погоджень, посвідчень, проведення реєстрації тощо.

Центр створений, перш за все, для зручності громадян. Тут постійно ведеться робота над спрощенням процедур надання адміністративних послуг. Відтепер жителям міста не потрібно звертатися до великої кількості установ й організацій, розташованих у різних куточках обласного центру, що ведуть прийом в обмежені дні та час. В одному місці у заявника приймають заяву,і в цьому ж місці він зможе отримати всі необхідні документи.

На вході до центру відвідувачів зустрічають представники рецепції, які дають необхідну консультацію, заявник і самостійно може звернутися до відповідного спеціаліста. Для економії часу відвідувачів встановлена сучасна електронна система керування чергою, що видає повідомлення на інформаційні термінали та великі плазмові монітори, які знаходяться в холі центру. Реєстрація на прийом до спеціаліста є обов’язковою. Ветерани ВВВ обслуговуються позачергово. Прийом громадян здійснюється щодня, крім вихідних (пн. – чт. – з 9.00 до 17.00, пт. – з 9.00 до 16.00). Необхідно також зазначити, що з 1 лютого 2013 року прийом відвідувачів у центрі державними адміністраторами ведеться без перерви на обід.

Забезпечено в повному обсязі й консультування жителів міста у телефонному режимі та через веб-сайт центру (www.dozvil.kr.ua). Зокрема, на сайті можна знайти бланки заяв, завантажити їх, отримати реквізити рахунків для оплати послуг, взяти участь в онлайн-опитуванні з питань якості надання адміністративних послуг.

Крім того, міський голова та його заступники ставлять чіткі завдання щодо вирішення проблем. Планується створити систему управління якістю та надалі пройти сертифікацію ISO 9001, встановити систему електронного документообігу в міській раді, що дасть можливість спростити всі процедури, а найголовніше – дасть змогу кіровоградцям відслідковувати рух своїх заяв, навіть не виходячи з дому чи офісу.

Показником ефективної роботи ЦНАП є результати його діяльності: на сьогодні працівники центру надають відвідувачам 141 адміністративну послугу, до центру вже звернулося понад 70 000 осіб. Спеціалісти центру прийняли більше 41 000 письмових заяв.

А на початку 2013 року відкрито другу чергу центру. До роботи залучено управління державної реєстрації (реєстраційна палата), відділ ведення обліку житла, відділ по роботі зі зверненнями громадян, загальний відділ.

Шановні мешканці міста, якщо ви маєте зауваження або пропозиції щодо вдосконалення роботи центру, пишіть їх на електронну адресу [email protected]. або на адресу сайту www.dozvil.kr.ua. Ми будемо дуже вдячні за оцінку нашої роботи і поради.

Читайте також

Найпопулярніше
Грабував пенсіонерів
»Мак−2014»
Із 37 соціальних проектів виконано 36
Актуальне
Витоки насильства над дітьми, що замовчується церквою: архієпископ Кентербері оголосив про свою відставку.
Дуда роз'яснив, в яких обставинах Україна могла б отримати МіГ-29 від Польщі.
Дієтологи визначили оптимальний сніданок для тих, хто хоче скинути зайві кілограми: він відрізняється для чоловіків та жінок.
Теги