Національна торговельна мережа здатна змінити на краще ситуацію в роздрібній торгівлі нашого регіону
Нещодавній звіт Державної служби статистики щодо структури обороту роздрібної торгівлі в Україні зовсім не радує. Згідно, з документом у вересні лише наш регіон продемонстрував негативну динаміку, якщо порівнювати з показниками аналогічного місяця минулого року. Коли всі області нарощували обороти, в нас було зафіксоване падіння майже на 2%. Експерти підкреслюють, що такий результат свідчить про недостатню увагу до діяльності офіційних торговельних підприємств та їхньої підтримки. Це прикро, адже на Кіровоградщині працюють доволі потужні компанії. Достатньо згадати мережу «АТБ», яка представлена в області двома з половиною десятками магазинів у восьми містах. Саме на неї покладають свої надії аналітики, які розраховують на покращення положення нашої області у відповідному рейтингу.
Слід зазначити, що самій компанії це цілком під силу. Вона звикла бути лідером та знається на тому, як ростити лідерів у своєму колективі. «Колектив «АТБ» – одна велика родина, справжня команда лідерів. Завдяки такій згуртованості колектив зміг стати локомотивом української економіки», – підкреслює Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, сьогодні понад 50 тис. українців працюють в однойменній торговельній мережі. Постійні інвестиції в розвиток професійних навичок працівників дозволяють компанії утримувати лідерські позиції. Мережа «АТБ» відкрила чотири власних учбових центри, а система стажувань по всій країні не має аналогів у вітчизняній торгівлі. «У постійному пошуку нетривіальних рішень наша команда впровадила безліч інновацій. Велика частина того, що сьогодні для будь-якого магазина є нормою, свого часу була придумана та впроваджена саме в нашій мережі», – говорить Наталія Шаповалова. Як приклад вона наводить принципи викладки, власні торгові марки, використання POS-терміналів. Особливої уваги заслуговує багаторівнева система контролю якості. Вона робить практично неможливим потрапляння на полицю неякісного товару.
Нещодавно компанія відсвяткувала 25-річчя. На ювілей запросили світову зірку – Енріке Іглесіаса. Це стало справжнім подарунком для всіх клієнтів «АТБ», адже, завдяки унікальній системі продажу будь-який покупець міг купити квиток за помірну суму. Ще одним сюрпризом для українців став грандіозний розпродаж, який припав на останню суботу вересня. Придбати товари можна було навіть за півціни, що привабило в цей день до магазинів «АТБ» багато покупців по всій країні.
«Коли чверть століття тому мережа тільки з'явилася, вітчизняна торгівля була суцільним хаосом. Знайти в цьому безладі хороших фахівців було нереально. Тому «АТБ» створила не тільки свій унікальний формат (український дискаунтер), але й власну систему підготовки кадрів. І тепер ми пишаємося отриманим результатом – маємо чудову команду лідерів», – каже Оксана Молодцевата, директор служби управління регіонами ТОВ «АТБ-маркет». Підтвердженням її слів є успішна робота 968 маркетів у 247 населених пунктах України. Безумовно, і на Кіровоградщині їхня кількість буде зростати. Не виключено, що саме це дозволить нам переломити сумну тенденцію, зафіксовану Державною службою статистики. Регіон має демонструвати кращі показники.